A Panaszkezelési Szabályzat a vonatkozó jogszabályok, előírások figyelembevételével értelmezendő.
I. A panasz bejelentés módja
1. Szóbeli panasz
a) személyesen: panaszügyintézés helye:
4028, Debrecen Vágóhíd utca 3.
4032, Debrecen Ötvenhatosok tere 6/a.
4025, Debrecen Petőfi tér 17-19
4024, Debrecen Kossuth utca 9.
Nyitva tartás: Hétfő – Péntek: 7:00 – 18:00 óráig, Szombat: 7:00 - 13:00 óráig
b) Telefonon bejelentett panasz telefonszám: 06-52- 540-444
2. Írásbeli panasz
a) postai úton: 4028 Debrecen Vágóhíd utca 3.
b) elektronikus levélben: info@fulldiszkont.hu címen keresztül
II. Panaszbejelentés módja, kivizsgálás
A panasz kivizsgálása térítésmentesen, ezért külön díj nem számítható fel.
1. Szóbeli panasz esetén:
A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A. §(5) bekezdése alapján a szóbeli (ide értve a személyesen és telefonon tett) panaszt cégünk azonnal megvizsgálja és lehetőség szerint helyben orvosolja. Ha a panasz kivizsgálása azonnal nem lehetséges, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontról jegyzőkönyv készül, és annak egy másolati példánya az ügyfél részére átadásra kerül. Telefonon közölt szóbeli panasz esetén az egyedi azonosítószámmal ellátott jegyzőkönyvet, a panaszra adott írásbeli válasszal együtt 30 naptári napon belül az ügyfél részére megküldjük.
A panaszt elutasító álláspontját cégünk indokolni köteles.